AUTO-ZŁOM RENATA MAZUR
RUDNA MAŁA 154,155
36-060 GŁOGÓW MŁP.
|
Zasady |
Zwroty |
Reklamacja/Gwarancja |
|
Zasady obowiązujące na naszych aukcjach:
1) Nie możemy zagwarantować dokładnego koloru lakieru - jeśli jest to dla Państwa ważne proszę się z nami skonsultować. Wyślemy dokładniejsze zdjęcia przedstawiające stan lakierniczy wystawionych części. Jeśli mają Państwo możliwość to zapraszamy do osobistego ocenienia koloru i stanu części w Naszej Firmie. 2) Przesyłki wysyłamy Pocztą Polską chyba, że Państwo będą sobie życzyli inaczej. Możliwa wysyłka za pobraniem dla Allegrowiczów z minimum 10 komentarzami. 3) Przy przesyłkach nadawanych u kuriera wyłączną formą płatności jest płatność za pobraniem. Nie odpowiadamy za koszty przesyłki. Koszt wysyłki będzie podany na podstawie wyceny przesyłki u kuriera np. DHL. 4) W przeważającej większości podawane ceny dotyczą jednej sztuki części. Jednak możliwe jest opisanie innych zasad w opisie danej aukcji, 5) Na Towar udzielamy 10 dniowej gwarancji. Gwarancja nie obejmuję części blacharskich oraz osprzętu elektronicznego. 6) Komentarze do transakcji wystawiamy jako drudzy raz w tygodniu. 7) Jeśli wystąpiły jakieś nieporozumienia, pomyłki czy otrzymana część jest niesprawna prosimy o kontakt z naszą firmą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. 8) Oferowane części na naszych aukcjach pochodzą z demontażu pojazdów i są używane. Oferowane części mogą posiadać znaki użytkowania i magazynowania. 9) Po zakupie proszę nas poinformować jaką formę odbioru Państwo wybierają oraz podać formę płatności. Przy odbiorze osobistym jedyną możliwą formą płatności jest płatność gotówkowa. 10) Reklamacja części mechanicznych m.in : silników, skrzyń jest rozpatrywana wyłącznie jeśli w/w części były montowane w zakładzie samochodowym. Dodatkowo w procesie reklamacji wymagane jest pismo od zakładu, w którym była montowana część z opisem usterki, z aktualną pieczątką oraz podpisem. W procesie reklamacji ważne jest okazanie dowodu zakupu.
|
TEL. 17 855 24 58
TEL. 601 959 848
TEL. 691 191 776
e-mail: autozlommazur@gmail.com
|
|
TEL. 881 500 445
e-mail: autoczescimazur@gmail.com
|
|
GPS: N 50º 7’ 6”, E 21º 58’ 19” |
|
Zwrot towaru:
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 r.),
Art. 7. 1. (5) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Jednak informuje się, że odbierane będę paczki tylko opłacone ponieważ przed zwrotem musimy sprawdzić czy odesłana rzecz jest w takim samym stanie jak w momencie nadania przesyłki. Część nie może posiadać innego stanu niż z dnia wysyłki. Ponadto należy dołączyć do paczki paragon lub FV. W celu przyśpieszenia zwrotu prosimy także o podanie konta do przelewu zwrotnego. Firma dokona przelewu zwrotnego w wysokości ceny brutto za zakupioną rzecz do siedmiu dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.
|
|
|
|
Reklamacja / Gwarancja
W przypadku reklamacji prosimy o poinformowaniu nas o w/w fakcie. Preferowane środki informacji to kontakt telefoniczny. Jednak można także zgłosić reklamację drogą mailową. Jednak jeśli Państwo wybierają kontakt mailowy to proszę poczekać na naszą odpowiedź, która Państwo powinni otrzymać w przeciągu dwóch dni roboczych. Po poinformowaniu nas o zwrocie, prosimy o dokładne i bezpiecznie spakowanie reklamowanego produktu. Do paczki proszę dołączyć wszystkie części składowe otrzymanej części. Dodatkowo należy dołączyć do paczki paragon albo FV za reklamowaną rzecz. Do paczki prosimy także o dołączenie kartki z danymi do przelewu za reklamowany produkt. Paczki prosimy adresować na nasz adres jaki Państwo otrzymują po zakupie.
|
|
|
|
|
|
Paczkę należy nadać jako paczkę priorytetową. Prosimy o nie nadawanie paczek za pobraniem ponieważ takowe nie będą odbierane. Zwroty będą dokonane do czternastu dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Zwrot będzie dokonany na konto podane przez kupującego w przeciągu procesu reklamacyjnego. Okres gwarancji 10 dni od dnia otrzymania przesyłki.
W przypadku pojawienia się pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie www.autozlomowisko.pl |