Wersja twojej przeglądarki jest przestarzała. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji.

KASACJA POJAZDÓW 

TEL. 601 959 848
TEL. 691 191 776

e-mail: autozlommazur@gmail.com

SPRZEDAŻ CZĘŚCI 

TEL. 881 500 445

TEL. 691 191 495

e-mail: autoczescimazur@gmail.com

SKUP ZŁOMU 

GPS: N 50º 7’ 6”, E  21º 58’ 19” 

OFERTA W SKRÓCIE:

  • Kasacja Pojazdów 

  • Części Samochodowe
    (Używane)

  • Skup złomu stalowego

GODZINY OTWARCIA:

Pon.-Pt.: 08.00 - 17.00

Sobota: 08.00 - 15.00

POLEĆ NAS:

 

AUTO-ZŁOM RENATA MAZUR  

RUDNA MAŁA 154,155  

36-060 GŁOGÓW MŁP.  

  

 Zasady  Zwroty  Reklamacja/Gwarancja  

 Zasady obowiązujące na naszych aukcjach: 


1) Nie możemy zagwarantować dokładnego koloru lakieru - jeśli jest to dla Państwa  ważne proszę się z nami skonsultować. Wyślemy dokładniejsze zdjęcia przedstawiające stan lakierniczy wystawionych części. Jeśli mają Państwo możliwość to zapraszamy do osobistego ocenienia koloru i stanu części w Naszej Firmie.

2) Przesyłki wysyłamy Pocztą Polską chyba, że Państwo będą sobie życzyli inaczej. Możliwa wysyłka za pobraniem dla Allegrowiczów z minimum 10 komentarzami.

3) Przy przesyłkach nadawanych u kuriera wyłączną formą płatności jest płatność za pobraniem. Nie odpowiadamy za koszty przesyłki. Koszt wysyłki będzie podany na podstawie wyceny przesyłki u kuriera np. DHL.

4) W przeważającej większości podawane ceny dotyczą jednej sztuki części. Jednak możliwe jest opisanie innych zasad w opisie danej aukcji,

5) Na Towar udzielamy 10 dniowej gwarancji. Gwarancja nie obejmuję części blacharskich oraz osprzętu elektronicznego.

6) Komentarze do transakcji wystawiamy jako drudzy raz w tygodniu.

7) Jeśli wystąpiły jakieś nieporozumienia, pomyłki czy otrzymana część jest niesprawna prosimy o kontakt z naszą firmą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

8) Oferowane części na naszych aukcjach pochodzą z demontażu pojazdów i są używane. Oferowane części mogą posiadać znaki użytkowania i magazynowania.

9) Po zakupie proszę nas poinformować jaką formę odbioru Państwo wybierają oraz podać formę płatności. Przy odbiorze osobistym jedyną możliwą formą płatności jest płatność gotówkowa.

10) Reklamacja części mechanicznych m.in : silników, skrzyń jest rozpatrywana wyłącznie jeśli w/w części były montowane w zakładzie samochodowym. Dodatkowo w procesie reklamacji wymagane jest pismo od zakładu, w którym była montowana część z opisem usterki, z aktualną pieczątką oraz podpisem. W procesie reklamacji ważne jest okazanie dowodu zakupu.

TEL. 17 855 24 58

TEL. 601 959 848

TEL. 691 191 776

e-mail: autozlommazur@gmail.com

 

TEL. 881 500 445

e-mail: autoczescimazur@gmail.com

 

GPS: N 50º 7’ 6”,
E  21º 58’ 19”

 

 

 Zwrot towaru: 

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 r.),

 Art. 7. 1. (5) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Jednak informuje się, że odbierane będę paczki tylko opłacone ponieważ przed zwrotem musimy sprawdzić czy odesłana rzecz jest w takim samym stanie jak w momencie nadania przesyłki. Część nie może posiadać innego stanu niż z dnia wysyłki. Ponadto należy dołączyć do paczki paragon lub FV. W celu przyśpieszenia zwrotu prosimy także o podanie konta do przelewu zwrotnego. Firma dokona przelewu zwrotnego  w wysokości ceny brutto za zakupioną rzecz do siedmiu dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.

 
   
 

 Reklamacja / Gwarancja 

 

W przypadku reklamacji prosimy o poinformowaniu nas o w/w fakcie. Preferowane środki informacji to kontakt telefoniczny. Jednak można także zgłosić reklamację drogą mailową. Jednak jeśli Państwo wybierają kontakt mailowy to proszę poczekać na naszą odpowiedź, która Państwo powinni otrzymać w przeciągu dwóch dni roboczych. Po poinformowaniu nas o zwrocie, prosimy o dokładne i bezpiecznie spakowanie reklamowanego produktu. Do paczki proszę dołączyć wszystkie części składowe otrzymanej części. Dodatkowo należy dołączyć do paczki paragon albo FV  za reklamowaną rzecz. Do paczki prosimy także o dołączenie kartki z danymi do przelewu za reklamowany produkt. Paczki prosimy adresować na nasz adres jaki Państwo otrzymują po zakupie.

 
       

 Paczkę należy nadać jako paczkę priorytetową. Prosimy o nie nadawanie paczek za pobraniem ponieważ takowe  nie będą odbierane. Zwroty będą dokonane do czternastu dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Zwrot będzie dokonany na konto podane przez  kupującego w przeciągu procesu reklamacyjnego. Okres gwarancji 10 dni od dnia otrzymania przesyłki.

 

W przypadku pojawienia się pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego,  mailowego lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie www.autozlomowisko.pl

Polityka plików cookie

Zapoznaj się z polityką plików cookies.

Czy akceptujesz?